TIME TO LIVE - Festina

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

TIME TO LIVE

O ZNAČCE
Festina představila Gerarda Butlera jako nového ambasadora značky. Nová kampaň TIME TO LIVE sdílí s fanoušky značky napříč celým světem některé okamžiky z jeho pracovního života, sportování a volného času, které odhalují jeho chuť do života.

Jeho mezinárodní profil, profesionalita, všestrannost a přístupnost činí z Gerarda Butlera dokonalou osobnost značky Festina. O některé scény z kampaně se podělil rovněž s Denny Méndez, herečkou a Miss Italy 1996.

Dle Butlera byla účast na této kampani „... skvělým zážitkem; natáčení v Hollywoodu s úžasným týmem společnosti Festina bylo velmi motivující a umožnilo mi rovněž více proniknout do světa výroby hodinek, který již dlouho obdivuji“.

Kampaň produkovaná proslulým fotografem Sinishou Nisevicem, byla natočena během dvou dní na různých lokacích v Los Angeles. K úsměvné příhodě při natáčení došlo, když se natáčelo na lodi. Moře bylo neklidné a všichni členové štábu, Gerarda nevyjímaje, byli naprosto promočení.

Po 25letém sponzoringu Tour de France a sportu se společnost Festina chce s touto novou kampaní přiblížit všem milovníkům hodinek a pozici značky posouvá směrem do oblasti životního stylu.

BUTLER:
"Účastí v kampani pro značku Festina jsem se konečně mohl přiblížit světu hodinek, který již řadu let velmi obdivuji"

Gerard Butler - Time to Live
JAK VZNIKALA KAMPAŇ
"TIME TO LIVE"

V kampani, "TIME TO LIVE", máme tu čest sdílet s Gerardem Butlerem jeho touhu po životě i jeho časový harmonogram který určují čtyři klíčové situace: láska, sport, vášeň a práce. Objevte všechny zajímavé detaily ze zákulisí natáčení kampaně TIME TO LIVE.

Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky